środa, 4 września 2013

PROJEKT eRmail - ZARABIANIE NA REKLAMIE.

Wybaczcie,że tak rzadko się odzywam,ale trochę mi się ze zdrowiem "pokićkało",a tym samym jakoś tak zamknęłam się w swoich czterech ścianach.Próbuję uporać się z tym moim kiepskim życiem,swoimi problemami,walką o Adasia ,o mamę...
Brakuje czasu na wszystko,brakuje środków na odżywianie Adasia,na czynsz,opłaty,leki i najważniejsze..."zachodzę w głowę" skąd "wytrzasnąć "pieniądze na opał na zimę...
Ale większość ludzi w tych czasach zmaga się z podobnymi problemami.U mnie ten problem jest ogromny,bo samo Adasia odżywianie to wydatek ok.1600zł miesięcznie,a do tego jeszcze leki,środki p/odleżynowe ...itd...itp.
Parę dni temu od znajomej otrzymałam link z prośbą o kliknięcie i po otworzeniu linku zainteresowałam się jego treścią.
Był to link do programu eR mail
Projekt eRmail opiera się właśnie na tym, że  płacą  za czytanie reklam. Dlaczego więc nie zacząć zarabiać pieniądze na tym, co do tej pory robiliśmy za darmo?
Zarejestrowałam się i zarobiłam już 29.55 zł tylko za wypełnienie ankiety i czytanie reklam,a to dopiero 2 dni.
Możecie też spróbować.
Kliknijcie w ten link i sami zobaczycie.
 http://www.ermail.pl/link/2jlcYYTNTcVCcjeAJCNaJAcAljYJCYNe
BARDZO PROSZĘ KLIKNIJCIE W TEN LINK.DZIĘKUJĘ!!!

http://www.ermail.pl/link/2jlcYYTNTcVCcjeAJCNaJAcAljYJCYNe

Nic się nie traci,nie trzeba nic wpłacać,a można zarobić parę groszy.
Zarobiłam już na worek węgla.


10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł.
    Adaś jak tam się czujesz?
    Danusia Będzie dobrze.
    Pozdrawiam Was Kochani.

    OdpowiedzUsuń
  2. JA ZBIERAM JUŻ OD 3 MIESIĘCY I NAWET 100 ZŁ JESZCZE NIE UZBIERAŁAM. ZA ZAREJSTROWANIE SIĘ NA START DOSTAJE SIĘ 20 ZŁ.PÓŹNIEJ JEDNAK ZA TE MEILE DOSTAJE SIĘ CORAZ MNIEJSZE KWOTY.WYPŁACAJĄ PIENIĄŻKI JAK UZBIERASZ MINIMUM 200 ZŁ.ZASTANAWIAM SIĘ KIEDY MI SIĘ TO UDA,BO NAPEWNO NIE W TYM ROKU.W SUMIE PRZEZ 3 MIESIĄCE ZAROBIŁAM 50 ZŁ NIE LICZĄC TYCH 20 ZŁ NA START. DLA MNIE TO JAKAŚ CHYBA ŚCIEMA. CZASEM MAM WRAŻENIE ŻE TYCH 200 ZŁ NIE UZBIERAM NIGDY. ŻYCZĘ PANI WYTRWAŁOŚCI W OPIECE NAD SYNEM I MAMĄ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować warto,nic się nie traci,a jak to mówią..."Tonący brzytwy się chwyta"
      Może z czasem uskłada się te 200 zł...dla mnie to fuuura kasy
      Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. PROPONUJĘ PANI ZAŁOŻYĆ SOBIE 3-4 KONTA I POLECAĆ SIĘ NAWZAJEM.WTEDY POMNOŻY SOBIE PANI ZEBRANE ŚRODKI RAZY TYLE ILE JEST KONT.JA MAM ZAŁOZONE 3 KONTA.JEŚLI UDA MI SIĘ KIEDYŚ SZCZĘŚLIWIE UZBIERAĆ TE 200 ZŁ TO BĘDZIE TEGO 3 RAZY WIĘCEJ.JA ZAŁOZYŁAM SOBIE KONTO NA MOJĄ MAMĘ I MĘŻA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł dobry, Dzięki za podpowiedź,chociaż ja i tak tępa jestem w necie i za bardzo tego nie ogarniam.
      Mam nadzieję,że uda się Pani dość szybko uzbierać te 2 stówy, czego i sobie też życzę.

      Usuń
  4. Jeśli to ma pomóc to jak najbardziej warto spróbować...
    Danusiu nie pomyślałaś może o popisaniu do kilku firm e-maili z prośbą o za sponsorowanie chociaż opału na zimę? Może gdybyś przedstawiła im swoją historię ktoś by pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  5. warto sprobowac z tymi reklamami
    straci sie co najwyzej troche czasu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam konto na polskiej i czeskiej stronie od około 3 miesięcy. Na polskiej zebrałem 107 zł, na czeskiej 430 koron. Ostatnio dostaje reklamy jedynie za 10 gr i 50 koron. Nie znalazłem w internecie aby komukolwiek udało się zarobic te 200 zł. Podejrzewam, że jak będę dochodził to tej kwoty przestaną przysyłać w ogóle jakiekolwiek reklamy. Wg mnie to zwykła ściema - ale bawie się dalej nike mając złudzeń

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć kochani. Co tam u Was słychać?
    http://www.magazyn-seniora.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto przeczytać o "zarabianiu" w eRmail:

    OdpowiedzUsuń