niedziela, 3 sierpnia 2014

24. URODZINY ADAMA


16 komentarzy:

  1. Niech Ci słonko ciepło gra,
    niech Twój uśmiech długo trwa,
    nie trać swej wesołej minki,
    dziś są Twoje Urodzinki!
    Adasiu – wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka,
    Życzą: Danka, Kasia i Justynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Wam dziękuję za życzenia dla Adasia.
      Uściski dla dziewczynek, a raczej już panienek.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Adasiu drogi, dużo zdrowia Ci życzymy, bo ono jest dla Ciebie najważniejsze.
    Ściskamy Cię moooocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu Adasia i swoim serdecznie dziękuję.
      Buziaki dla wszystkich posyłam i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Mamo Adasia życzę siły w chwilach bezradnosci, wsparcia wokół i miłości. Zyczę szczęscia z postępów syna. Zadowolenia z lekarzy. Zdrowia nade wszystko!!!!
    Adasiowi tego o czym marzy???
    Zdrówka Adasiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozwoliłam sobie na umieszcenie linka u mnie na blogu:):):
    Pozdrawiam
    Jolanta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, bardzo serdecznie dziękuję za życzenia, no i za umieszczenie tego linka na Twoim blogu.
      Jesteś niesamowita - DZIĘKUJĘ !!!
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Nie mogę odpisać na Twók mkomentarz u mnie bo mam jakąś awarię...odpiszę jak tylko się naprawi:):)nie mogę wejśc u siebie i pzreczytać Twój komentarz jeszce raz ale pamiętam,że był taki mądry i wzuszający...odezwę się jak to się odblokuje
    Serdeczności dla Was:):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale błędów...ha, ha ,,trudno:):

      Usuń
    2. No coś Ty Jolu...jaki tam mądry..Ty to piękne posty piszesz...
      krótko,zwięźle i treściwie...a ze mnie to straszna gaduła.
      Nie przejmuj się błędami,to nie ma żadnego znaczenia.
      Cieszę się,że jesteś.Fajnie się u Ciebie czyta,bardzo obrazowo i ciekawie.
      Pozdrawiam i buziaki gorące ślę.

      Usuń
    3. Dziękuję bardzooo......
      Będziemy w kontakcie:(:(:
      Szkoda ,że na razie nie mogę odwiedzic Adasia ale......

      Usuń
    4. O jejciu....no to ja już Ci teraz dziurę w brzuchu będę wiercić.
      I już się cieszę z nadziei na spotkanie.
      Miłego dnia Kochana.

      Usuń
  5. Adasiu wszystkiego najlepszego, dużo dużo zdrowia a dla Twojej cudownej mamy dużo siły i wsparcia dobrych ludzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa i za życzonka dla Dasiulka.
      Serdeczności posyłam.

      Usuń
  6. Jeszcze ja ze spóźnionymi życzeniami,ale płynącymi z serca zdrówka i samych radosnych dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Minął urodzinowy dzień, ale jak zawsze życzę Adasiowi zdrowia i uśmiechu jaki ma zazwyczaj dla swojej ukochanej Mamy Danusi i innych.Oby ten uśmiech trwał i trwał. Adasiu w Twoim uśmiechu jest potężna siła miłości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po czasie, ale bardzo szczerze życzę Ci Adasiu zdrówka, ciepła i uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń