niedziela, 26 maja 2013

DZIEŃ MATKI

Dziś Dzień Matki

A to dowód wdzięczności ,piękne słowa z głębi serca płynące od mojej córy,która sama też już matką jest.

Dziękuję, że zniosłaś to, czego nie sposób było znieść,
Że robiłaś coś z niczego,
Że dawałaś mając puste kieszenie,
Że kochałaś, gdy kochać mnie się nie dało,
Że zarabiałaś pieniądze aby mnie wychować,

Że byłaś dla mnie też ojcem,którego mi brakowało,
Że robiłaś rzeczy niemożliwe i potrafiłaś się uśmiechać

Że cierpliwie umiałaś moje nastroje przeczekać,
Że zawsze byłaś....ŻE JESTEŚ !!!!
Że..........
Że..........
Że..........
Wszystkiego najlepszego mamusiu.


A TE SŁOWA KIERUJĘ DO MOJEJ KOCHANEJ MAMUSI 

Za Twą miłość z Twego serca,
Za trud z wychowaniem mnie,
Dziś w Dniu Matki przyjmij proszę te życzenia skromne me,
Życzę zdrowia i radości.
Życzę Ci, by z Twego serca płynął zawsze dar miłości.


NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA DLA WSZYSTKICH MATEK

12 komentarzy:

  1. Danusiu w dniu tak pięknym i przypominającym o wszystkich matkach na całym świecie pragnę Ci powiedzieć,że ja przeżywszy już albo zaledwie 37 lat do tej pory nigdzie nie spotkałam takiej MATKI JAKĄ TY JESTEŚ.W świecie narzekaczy,że to źle, tamto źle,a tu lepiej być mogło TY MATKO ADAMA masz siłę na wszystko,by chronić swoje dzieci.GRATULUJĘ DANUSIU MACIEŻYŃSTWA I POSTAWY PRAWDZIWEJ MATKI POLKI,a inne narzekające bez specjalnych powodów matki bierzcie z niej wzór do naśladowania!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zażenowana tymi pochwałami,niemniej bardzo,bardzo dziękuję.

      Usuń
  2. Pięknie słowa dobrała Karolina. Zresztą Ty Danusiu też dla swojej mamy dobrałaś równie piękne.
    Najserdeczniejsze życzenia od Matki dla Matki i wszystkich Matek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu i wzajemnie .
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego Pani Danusiu z okazji Dnia Matki. Adaś ma niesamowite szczęście, że to właśnie Pani go urodziła i wychowuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie Ci dziękuję Karolinko.Jesteś kochana.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. czytając te slowa ciezko sie nie wzruszyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Żanetko,że te moje Szkodniki mnie też nieustająco wzruszają i dlatego jakimś cudem znajduję siły,żeby to wszystko jakoś ogarnąć.
      Buziaczki dla Ciebie Słoneczko.

      Usuń
  6. Pani Danuto - proszę pisać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się Kochanie.
      Prezesa uściskaj od Nas.
      Buziolki posyłam.

      Usuń
  7. I wielkie dzięki że są takie MATKI jak Ty Danusiu. Nie każdy potrafi tak walczyć, a ja jestem pełna podziwu dla Ciebie. Dla mnie jesteś Matką i Córką o sile Tytana i sercu dobrym jak najlepsza słodycz na świecie. Danusiu jedno co mogę Ci życzyć to zdrowia i jak najwięcej dobrych ludzi wokół. Jesteś wielka Danusiu duchem, czynem i dobrymi myślami o innych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Słowa
    Danusia jak tam Adaś u nas jest tak sobie Moniczka jest u Wuja, Cioci, kuzynki bo Ela Chora jest i mie co bierze.

    OdpowiedzUsuń