poniedziałek, 11 lutego 2013

PROŚBA O 1% DLA ADASIA.

Dzisiejszy post chciałabym potraktować jako WIELKĄ PROŚBĘ I PRZYPOMNIENIE o 1% dla Adasia. Wprawdzie na blogu jest zakładka "1 % dla Adasia" i "Jak możesz pomóc", ale jeśli tutaj w tym poście przypomnę, to nie będziecie mieć do mnie żalu. Chcę wyrazić moją wdzięczność, że w ubiegłym roku przekazaliście 1% swojego podatku dla Mojego Dzielnego Syna, ten WIELKI DAR SERCA, jednocześnie bardzo proszę, żebyście i w tym roku podatkowym też pamiętali o Nim. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak to wielka dla nas pomoc .
Czymże jest jeden procent podatku? Dla Ciebie to coś, co i tak musisz oddać Państwu w swoim podatku, a tylko 1% z tej kwoty przekazujesz dla Adasia, a mimo to jest to dla Nas wielki Dar Serca, bo jak to mówią... grosz do grosza...
Wiem, że wiecie już jak przekazuje się ten zbawienny dla Nas 1%, ale ośmielę  się, tak dla przypomnienia przedstawić apel z informacją na jaki cel te pieniążki dla Adasia będą spożytkowane.


Nasi stali Czytelnicy, którym serdecznie chcę podziękować za wierność i zainteresowanie historią i życiem Adasia, chcą zapewne dowiedzieć się co u Nas.
Otóż Mój Mały Buntownik powoli akceptuje mnie, jako "substytut" Jego Nauczycielki i trochę z oporami, ale już słucha tego mojego czytania i nawet podejmuje współpracę w śpiewaniu i graniu na instrumentach muzycznych. Doszedł zapewne do wniosku, że po co się nudzić i jak już matka się tak upiera przy swoim, no to posłucham Jej... a co tam, przeczekam te 2 tygodnie i przecież moja "Bata"wróci...
Pozdrawiam serdecznie poniedziałkowo i miłego tygodnia życzę.

34 komentarze:

  1. :) Trzymam kciuki za zebranie sporej sumki dla Adasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana ,dzięki serdeczne za pobożne życzenia.U mnie z rozpropagowaniem 1% jest problem , bo nie mam podrukowanych tysięcy apeli w drukarniach ,bo mnie zwyczajnie na to nie stać,nie mam też kogo poprosić o roznoszenie apeli , bo każdy ma już swoich ,apele drukuję na swojej drukarce, a to jest zależne od posiadanej gotówki na papier i tusze i dlatego trochę marne są to pieniążki,bo nie mam reklamy odpowiedniej , ale może dlatego jestem wdzięczna tym co przekazują ten 1%, bo są to Cudowni,Kochani ludzie o Wielkich serduchach.Napisała do mnie Pani z Warszawy żeby jej przysłać ulotki to trochę rozprowadzi ,ale jak na złość tuszu mi brakło ,ale jutro już będę mieć to podrukuję i Jej wyślę.
      O Matko Prezesa , ale ja Cię zanudzam tym elaboratem.
      Pozdrawiam serdecznie ,buziaki dla Was i Prezesa.

      Usuń
    2. Nie zanudzasz. ;-)

      Ja przekażę numer KRS Adasia moim rodzicom.

      Usuń
    3. JESTEŚ KOCHANA...DZIĘKUJĘ!!!
      Pozdrawiam serdecznie i ukłony dla rodziców.

      Usuń
  2. Danusiu Trzymamy kciuki za to żeby Adaś miał sporą sumkę która mu i tobie Danuś pomoże w opiece nad Adasiem
    Pozdrawiamy Was Kochani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochani.
      Serdecznie Was pozdrawiam.
      Buziaki dla Monisi.

      Usuń
  3. Danusiu, deszczu jednoprocentowego Wam życzę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Aguś,bo dla każdego podopiecznego fundacji,każda złotówka z 1% ma ogromne znaczenie.
      Ulewy jednoprocentowej Wam życzę.

      Usuń
  4. mam nadzieje ze uzbieracie ladna sumke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko,też mam nadzieję ,że Adasia życie poruszy serca wielu podatników o Wielkich ,wrażliwych sercach.

      Usuń
  5. Danusiu kochana..dzis przeczytalam kilka opisow z waszego codziennego zycia,ktore nie jest wcale bajeczne,lecz jest pelne poswiecenia,samowyrzeczenia i przeogromnej milosci.Tam,gdzie opisujesz jak zmieniasz kazdego dnia lozko Adasia..brak slow..tylko lzy..
    Moja kochana,czytajac jak wyglada dzien,zabiegany Twoj dzien przy Adasiu,tyle obowiazkow,ktore czesto wykonujesz sama..jestem wzruszona,wzruszona do granic mozliwosci..jestes niesamowita osoba.
    Tule Was mocno kochana,zyczac duzo sil,zdrowka..tule naprawde mocno.
    Ola-nk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko Kochana, dziękuję za miłe słowa uznania.
      Takie moje życie i dziękuję za Nie Bogu, bo bez Adasia pozbawione by Ono było blasku.
      Dobrej Nocy Oleńko.

      Usuń
  6. PAMIĘTAM DANUSIU:)ELA

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, od kilku dni śledzę z uwagą bloga o Pani synu i za każdym razem mam łzy w oczach. W Adasiu widzę siebie, gdybym miała trochę mniej szczęścia. Ma Pani niesamowite dziecko, które z całą pewnością kocha Panią całym swoim sercem. Pani zaangażowanie w terapię syna Adaś odpłaca swoim przepięknym uśmiechem. Niestety, 1% naszej rodziny jest już zarezerwowany, ale jak tylko Pani się zgodzi, mogę zamieścić apel na moim blogu. Pozdrawiam, Lolek. I niech Pani uściska ode mnie Adaśka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SŁONECZKO TY MOJE,tak strasznie mi przykro...
      Tak bardzo Ci dziękuję ,że napisałaś do mnie,tu na Adasia bloga.Musisz być Niesamowitą osóbką, tak Wyjątkową jak Mój Syn.
      Chciałabym Cię poznać bliżej,jak tylko się obrobię z toaletą moich domowych choruszków i zaaplikuję Im kolację poszukam Twojego bloga.
      Kochana ,oczywiście,że zgadzam sie na umieszczenie apelu, będę Ci bardzo,bardzo wdzięczna.
      Tulę Cię do serca Wspaniała dziewczyno.
      Buziaczki.

      Usuń
  8. U mnie 1% ma zapewniony od kilku osób :) Pozdrawiam cię serdecznie Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu,czy ja Ci już mówiłam ,że JESTEŚ NIESAMOWITA ?!?
      POZDRAWIAM.

      Usuń
    2. Nie jestem Danusia, Tobie nigdy nie dorównam :) A te kilka osób bardzo chętnie pomoże :) Buziaki dla Was

      Usuń
    3. Kasiu ,podesłać Ci jakie ulotki?
      Jak coś to pisz na NK na priv adres i wysyłam.
      Dzięki serdeczne ,Buziaki.

      Usuń
    4. kochana ja już sobie sama podrukowałam w robocie ( kolej przez to nie zubożeje)i komu mogę to daję :) postaram się jeszcze kilka rozdać:)

      Usuń
    5. Moje Kochane Słoneczko i jak Cię tu nie kochać...

      Usuń
  9. U nas 1% ma zapewniony od kilku osób.Rodzice przyjadą do Pani z pitami ,jak zostaną im dostarczone.Spokojnej nocy życzę.Całusy dla Adasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Justynko ,bo Twoi rodzice są wspaniali, jeśli u Ciebie w pracy mógłby ktoś przekazać 1% to ja chętnie mogę zrobić rozliczenie.
      Dziękuję. Spokojnej nocki Kochani.

      Usuń
  10. Witam Panią Danusie i Adasia jak tam u was Adaś znoś jakoś bez ulubionej Pani
    Pozdrawiam Was
    Łukasz P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POWOLI SIĘ PRZYZWYCZAJA,choć z lekkimi oporami,ale 2tyg.szybko miną i pani Beatka znowu będzie przychodzić.
      Kurcze, przepraszam ,ale nie umiem sobie przypomnieć Ciebie- napisz coś więcej o sobie -może na e-mail? lub NK?
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Witam Cie kochana Danusiu i Adasiu.Skarbie,tak jak Ci wczesniej napisalam,ze minie troche czasu i Adas na nowo sie przyzwyczai do tej sytuacji.Zdaje sobie z tego sprawe,ze nie jest to wszystko takie latwe...ale ferie szybko zleca i Adas na nowo bedzie sie cieszyl pania Beatka . Pozdrawiam cieplutko i zycze aby ta noc byla dla Was spokojna,zeby Adas slodko spal,a Ty razem z Nim !!! Buziaczki i usciski od Halinki,ktora Kocha Kwiaty .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Halinko Kochana ,Buziaki posyłam i bardzo Ci dziękuję.

      Usuń
  12. Milusiego dnia moi kochani i troszke slonka Wam sle ze slonecznej Italii,niech Was ogrzeje i otuli cieplymi promykami:))
    Ola-nk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Oleńko .U Was w Italii cieplutko a ja już 6 ton węgla spaliłam i zimno.
      Pozdrawiam Cię cieplutko Kochana.

      Usuń

  13. Zabrakło kartek,kserują się Adaśka podobizna z prośbą o 1% krąży po Ruścu i Szczercowie,Danusiu miejmy nadzieję ,że coś z tego będzie.Pozdrawiam cieplutko-Eskimosek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O MATKO ESKIMOSKU !!! za Chiny ludowe nie wiem .ktoś Ty...chyba ,że moje podejrzenia są słuszne...BARDZO ,BARDZO DZIĘKUJĘ, eskimoski,chińczyki i kto tam jeszcze...JESTEŚCIE NIESAMOWICI , OBŁĘDNI,KOCHANI...etc.etc......

      Usuń
  14. Te procenty są super!!! W ich przypadku pomoc komuś nic nie kosztuje! Czy to nie cudowne? A ja i tak pomagam, jeśli jestem w stanie, bo dobro powraca!
    Spokojnej nocki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko ,masz całkowitą rację...dobro powraca - warto pomagać.
      Dziękuję Ci Kochana.
      Pozdrawiam cieplutko i nocy spokojnej życzę

      Usuń