piątek, 15 lutego 2013

KOLEJNE SŁOWO ADASIA :)

Dziś rano doznaliśmy niemałego szoku. Mój wnuczek - Szymon porozrzucał mi ściereczki antystatyczne, Stasia (moja przyjaciółka), która nie widziała całej sytuacji, mówi: "Co Adasiu, porozrzucałeś ściereczki?" Ja mówię, że to Szymon narozrabiał, a Adaś mówi: "Nie Adaś! Simek!" Zbaranieliśmy!!! Wszyscy: ja, Karolina i Stasia, jak jeden mąż, zrobiłyśmy oczy jak 5 złotych! :)))
A muszę nadmienić, o czym Wam wcześniej nie pisałam, że Adaś potrafi jeszcze powiedzieć: "Adam aaa..." i  konspiracyjnym szeptem: "babcia śpi", albo kiedy mu mówię, że babcia zasnęła, to szepcze: "ciiiichooo..."
Normalnie można już z tym moim Adasiem pogadać. :D

Jeśli chodzi o konkurs na Blog Roku 2012 nie udało się tym razem, ale nie czujemy się przegrani. Wszystkim Nominowanym serdecznie gratulujemy. :) http://www.blogroku.pl/
Trochę nam tylko przykro, że Agnieszka - Mama Frania i Justynka - Bistro Mama nie zostały docenione... Jest jeszcze parę innych Blogerów, którym ja przyznałabym tego blogowego Oskara, ale nie jestem w Jury... :(

P.S.: Mirku, ogromnie dziękuję. Ty już wiesz za co.

43 komentarze:

  1. Adaś Wielkie Brawo za słowo.
    Powiem jedno ty Danusiu i Aga mama frania powinniście mieć wygraną zapewnioną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waldku,dziękuję za miłe słowa,ale szczerze mówiąc ,to Nasz blog jest "młodziutki"ale Aga i Justynka-Bistro mama i jeszcze parę innych blogów z różnych kategorii w/g mojej oceny,powinny zostać nominowane w swojej kategorii.Bardzo kibicowałam Agnieszce i Justynce...były bardzo, bardzo blisko...szkoda.
      Pozdrawiam Was cieplutko i trzymam kciuki za Moniczkę.

      Usuń
  2. Jak się cieszę, dobrze wiem jaka wielka jest radość z każdego słowa...
    Ucałowania dla Was
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,to prawda ,nie ma nic piękniejszego jak widzieć postępy i ta świadomość ,że wysiłki,rehabilitacji,nauczycielki i moje ,dają takie efekty.
      Buziaki dla Was.

      Usuń
  3. No brawo Adasiu.Te chore dzieciaczki potrafią więcej niż nam się wydaje,tylko się tak skrzętnie ukrywają.Pozdrawiam i całuski dla Adasia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusia, nawet nie wiedziałam, że Adaś potrafi powiedzieć te kilka słów. Popłakałam się ze wzruszenia. To , że nie wygraliście tego konkursu, to nic. Dla mnie i tak jest to najlepszy blog roku :) Pozdrawiam Was serdecznie. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Kochana,dziękuję Ci.
      Tak ,Adaś od jakiegoś czasu ,dzięki intensywnej rehabilitacji ,moim i nauczycielek wysiłkom ,czyni wielkie postępy werbalne i ruchowe.
      Ostatnio coraz częściej zaskakuje Nas wszystkich .Dla mnie to jak wygrana w totka,jak wszystkie Skarby Świata.
      Wszystko leży w sferze pieniędzy ,dlatego tak mi zależy na tym 1%,bo mogę Mu zapewnić specjalne odżywianie i pomoce do nauki,a na to wszystko potrzeba naprawdę dużych pieniędzy.
      Pozdrawiam Was serdecznie.

      Usuń
    2. To super, że Adaś czyni takie postępy :) Żeby tylko jeszcze to nasze cholerne państwo chciało pomagać rodzicom chorych dzieci, a nie pozostawić ich samym sobie. Doić z człowieka na każdym kroku potrafią, ale dać coś to za nic. Dobrze, że są jeszcze ludzie o wielkich sercach. Pozdrawiam Was zimowo:) bo u nas sypie jak diabli :)Kaśka

      Usuń
  5. O! Danutko jak super. :)

    Oby tak dalej.

    Wielkie gratulacje dla Pana Adama!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ! Kochana ,Pan Adam coraz częściej Nas zaskakuje!
      Każdy jeden ,choćby najmniejszy artykułowany dźwięk,czy nawet
      proste zdanie,jest dla mnie balsamem i największą nagrodą.
      Pozdrawiam Prezesa i Jego Rodziców.

      Usuń
  6. Nasza Córa też nas zaskakuje i to bardzo
    słaba jest ale po tem na blogu opisze Kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu gratulacje dla Adasia to wielka zapłata dla Ciebie i pani Baty za wasz trud rechabilitacji, a nie ma nic piękniejszego jak takie postępy Adasia.Jesli chodzi o 1% to pamiętam i napewno przeznaczę dla Adasia dobrej nocki dla całego gospodarstwa twego kochana Danusiu Teresa K

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga! Jesteś chyba najlepszą z Matek na świecie...Jesteś po prostu cudowna. Modlę się za Was Kochani codziennie,mam nadzieję,że w końcu Bóg mej modlitwy wysłucha i Adaś chociaż w 50% wyzdrowieje,czego Mu życzę z całego serca.Jestem z Tobą Danusiu i z Adasiem całym sercem. Jesteś Danusiu taka dzielna i wspaniała. Ciepluteńko Ciebie Danusiu i Adasia pozdrawiam. Życzę Adasiowi dalszych postępów zdrowotnych...Tobie Danusiu też życzę przede wszystkim dużo zdróweczka i sił.Dobranoc... Życzę Wam Kochani milusich snów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga! Jesteś chyba najlepszą z Matek na świecie...Jesteś po prostu cudowna. Modlę się za Was Kochani codziennie,mam nadzieję,że w końcu Bóg mej modlitwy wysłucha i Adaś chociaż w 50% wyzdrowieje,czego Mu życzę z całego serca.Jestem z Tobą Danusiu i z Adasiem całym sercem. Jesteś Danusiu taka dzielna i wspaniała. Ciepluteńko Ciebie Danusiu i Adasia pozdrawiam. Życzę Adasiowi dalszych postępów zdrowotnych...Tobie Danusiu też życzę przede wszystkim dużo zdróweczka i sił.Dobranoc... Życzę Wam Kochani milusich snów.

    OdpowiedzUsuń
  10. to komentarz dany przez Anonimowego 15.02.2013 o godz.17:36
    "Saved as a favorite, I really like your site!

    Here is my webpage - American Health"

    Nie wiem dlaczego wylądował na e-mail.
    W polskim tłumaczeniu brzmi to coś w stylu:

    "Zapisane jako ulubione, bardzo lubię swoją stronę!

    Oto moja strona internetowa - American Health"

    Ja ze swojej strony bardzo dziękuję Anonimowemu autorowi tego komentarza.Dowodzi to ,że blog Adasia czytany jest nie tylko w Polsce ,ale i za granicą

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecież musi się jakoś chłopak bronić przed niesłusznymi oskarżeniami. Jeszcze nie raz Adaś Panią zaskoczy w pozytywnym tego słowa znaczenia. Kto wie, jakie możliwości drzemią w Adamie. I jak dla mnie Wasz blog jest jedną z najlepszych stron dotyczących niepełnosprawności. Ode mnie macie 11/10 pkt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo Adaś
    Ciocia i Wujek modlą się o ciebie i Twoją Mamę
    Pozdrawiam Was

    Ela P

    OdpowiedzUsuń
  13. Adasiu jestem dumna z Twego postepu.
    Danusiu,kochana..szkoda,ze nie wygraliscie bo ja wpadam tak czesto jak moge na Wasz blog i musze przyznac,ze trudno jest nie byc zaangazowanym w to co opisujesz,nawet bedac w pracy czesto o Was mysl kochana.
    Tule Cie mocno sloneczko,buziaki dla Adasia i calej Rodzinki:)
    Alessandra.

    OdpowiedzUsuń
  14. ADASIU SUPER. MAM NADZIEJĘ, ŻE JESZCZE NIE RAZ USŁYSZYMY O TWOICH POSTĘPACH, KTÓRYMI SPRAWISZ SWOJEJ MAMIE WIELKĄ RADOŚĆ A OSOBĄ WSPIERAJĄCYM WAS WIELE RADOŚCI, ŻE MOGĄ UCZESTNICZYĆ W WASZYM ŻYCIU.
    POSTĘP ADASIA JEST NAJWIĘKSZĄ WYGRANĄ DLA NAS WSZYSTKICH.
    ŻYCZĘ WAM OBWITYCH BŁOGOSŁAWIEŃSTW BOŻYCH i KOLEJNYCH POSTĘPÓW ADASIA.
    SERDECZNIE WAS KOCHANI POZDRAWIAM.H.K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey very interesting blog!

    My web-site: Communityoftalents.Nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much.
      I wish you health,Eugenio93

      Usuń
  16. DUŻO KOMENTARZY OD ANONIMOWYCH OSÓB Z ZAGRANICY TRAFIA NA SKRZYNKĘ E-MAIL ZAMIAST NA BLOG.

    Nowy komentarz do posta "KOLEJNE SŁOWO ADASIA :)" dodany przez Anonimowy :

    I was recommended this website by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my problem. You're wonderful!

    Thanks!

    Feel free to surf to my web-site :: http://www.warkeeper.com/index.php?title=Обсуждение_участника:TCALorena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much.
      I wish you health, Milton Lujan

      Usuń
    2. NASTĘPNY KOMENTARZ ZE SKRZYNKI E-MAIL

      Nowy komentarz do posta "KOLEJNE SŁOWO ADASIA :)" dodany przez Anonimowy :

      Hi there, i read your blog occasionally and i own a similar one and
      i was just wondering if you get a lot of spam remarks?
      If so how do you stop it, any plugin or anything you can suggest?
      I get so much lately it's driving me crazy so any assistance is very much appreciated.

      Here is my homepage: American Health Advantage



      Autor: Anonimowy , blog: Na ratunek Adasiowi, 18 lutego 2013 17:07

      Usuń
  17. WITAM WAS GORĄCO WIECZORKIEM...CIESZĘ SIĘ BARDZO Z POSTĘPÓW ADASIA..JESZCZE TROCHĘ I BĘDZIE MOŻNA Z ADAMEM POGADAĆ..TAK TRZYMAJ ADASIU..U NAS DUŻO ŚNIEGU I NADAL PADA ,TAKŻE RÓŻNIE MOŻE BYĆ RANO...TO JUŻ UCIEKAM I POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE......Teresa W....

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu, Danusiu :) co u Was? trzymacie się zdrowo?
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  19. No własnie, wpadam, by zapytać o to samo. Coś długo milczysz..

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Jak tam u Was Kochani

    OdpowiedzUsuń
  21. Pani Danusiu tak mi przykro,że nie wygraliście.Ale bardzo się cieszę,że Adaś robi postępy i mam nadzieję,że jeszcze nie raz nas zaskoczy.Trzymam kciuki!A jak Pani się czuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. To samo pytanie ode mnie Danusiu, czy wszystko dobrze. Taka cisza z Twojej strony.
    Ja zaraz zobacze te ceny o.ktore prosilas.
    Buziaki, monika

    OdpowiedzUsuń
  23. KOCHANI WYBACZCIE MI MILCZENIE ,ALE NA RAZIE NIE JESTEM W STANIE PISAĆ.
    TROCHĘ MNIE CHORÓBSKA NAWIEDZIŁY,NAJGORSZE TO MOJE COŚ ZA BARDZO SFATYGOWANE SERCE...ALE DAJCIE MI PARĘ DNI ...DAM RADĘ!!!..OBIECUJĘ,ŻE SIĘ NIE PODDAM.
    POZDRAWIAM WAS KOCHANI.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki, że napisałaś
    zdrowiej Danusiu :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu życzę Ci byś szybko wróciła do zdrowia. Moja córcia jest w trakcie przygotowań do radioterapii i operacji. To wiele zachodu w jej przypadku, ale lekarze dają nadzieję i to jest ważne. Tu w Krakowie już nic nie mogli zrobić a jak się okazuje Warszawscy onkolodzy dają jeszcze szanse na uratowanie nogi a dla młodej dziewczyny sprawność jest najważniejsza. To wszystko jest bardzo trudne, ale nikt nigdy nie powiedział że życie to same przyjemności i oby to życie trwało, a my cieszymy się chwilami które niosą również i radość.
    Pozdrawiam ciepło Danusiu i wracaj do formy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu Będzie dobrze modlimy się o zdrowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Waldku:)

      Usuń
    2. Aniu, Ty wiesz, że i my z Wami całym sercem jesteśmy:*

      Usuń
  28. Danusiu nie przejmuj się nami zdrowiej i odpoczywaj my poczekamy na Ciebie spokojnej nocki Teresa K

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu, zdrowia dla Ciebie! Zaglądam co u Was nowego, a tu piszesz, że zaniemogłaś. Mam nadzieję, że wszystko dobrze!!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Danusia zdrowiej,nigdy się nie poddajesz , więc i teraz dasz radę. Pozdrawiam serdecznie. Kaska

    OdpowiedzUsuń
  31. Brawo dla Adasia. Czytałam wcześniej będąc z córką w szpitalu, niestety, nie mogłam tam nic pisać.
    Bardzo się cieszę:)
    Pozdrawiam serdecznie Dzielnego Adasia, Jego wspaniałą Mamę i całą Rodzinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestesmy z Toba Danusiu::)
    niczym sie nie prejmuj i wypoczywaj nam serduszko::)
    Twoje zdrowko jest najwazniejsze:)
    Buziaki dla Adasia,Szymka,Karolinki i Babci no i oczywiscie dla Ciebie::)
    Buziak!!!
    Alessandra.-nk.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pani Danusiu jak zdrowie? Czemu Pani nic nie pisze?

    OdpowiedzUsuń