czwartek, 7 lutego 2013

TŁUSTY CZWARTEK

*´¯`۰̮̑●̮̑۰DZIEŃ DOBRY     ´´ˆ*•.¸¸. ۰̮̑●̮̑ 

Dzisiaj TŁUSTY CZWARTEK więc dzielę się z Wami Kochani czytacze Naszego bloga tymi smakowitymi wirtualnymi pączusiami SMACZNEGO KOCHANI

Czwartek Tłusty
dzień rozpusty...:):):
)
...więc zajadaj pączków ile się da...
życzę przesłodkiego Dnia!!!
Wszelkie diety są na boku,
Tłusty Czwartek jest raz w roku !

UŚMIECHNIJ SIĘ

Życie jest jak lustro... 
 Jeżeli pokażesz mu niezadowoloną minę, 
odpowie tym samym.. 
Kiedy się uśmiechniesz,
 powita Cię serdecznie... 

MIŁEGO RADOSNEGO DNIA WAM ŻYCZĘ I SERDECZNIE POZDRAWIAM.

40 komentarzy:

  1. A dziś Czwartek Tłusty dzień rozpusty...:):):) ...więc zajadaj pączków ile się da... życzę przesłodkiego Dnia!!! Wszelkie diety są na boku, Tłusty Czwartek jest raz w roku !Pozdrawiam Was cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ .
      WZAJEMNIE PRZESŁODKIEGO DNIA ŻYCZĘ.

      Usuń
  2. z pozdrowieniami http://www.paczekdlaciebie.pl/165202

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za pączusia i wzajemnie
      PRZESŁODKIEGO CZWARTKU TŁUSTEGO ŻYCZĘ.

      Usuń
  3. BARDZO DZIĘKUJE ZA PĄCZUSIA,JA JUŻ SWOJEGO ZJADŁAM,ALE OD CIEBIE JESZCZE WEZMĘ,DZISIAJ MOŻNA JEŚĆ DOWOLI.POZDRAWIAM.ELA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ,że nie pogardziłaś i moim Kochana Elu.
      Przesłodko pozdrawiam.

      Usuń
  4. Danusiu, wzięłam dwa!Z zachłanności rzecz jasna:)A co...tylko niech w biodra nie idą:)Słodkiego dnia dla Was wszystkich.Ściskam czwartkowo! Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko Kochana, ale mnie ubawiłaś tym wpisem.
      JESTEŚ KOCHANA BEATKO.
      Przesłodkiego dnia .

      Usuń
  5. kochana jestem na diecie ale chętnie z wami bym zjadła !!:) :) Buziaczki radosnego dnia . Pozdrawiam . Wasza Kornelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nelu , ja wiedziałam ,że się na Tobie nie zawiodę i liczyłam po cichu ,że się poczęstujesz.
      Weź proszę jeszcze jednego dla męża.
      Pozdrawiam Was słodziutko.

      Usuń
  6. Kochana Danusiu:)Dziekuje za slodkiego paczusia:)
    Dziekuje za to,ze jestes taka zyczliwa:)Ucaluj ode mnie Adasia:)Tule Was mocno moje kochane sloneczka::))
    Jestemi bede z Wami::))
    spotkamy sie na nk:)buzialki::))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego Kochana/y Anonimie.
      Szkoda,że nie wiem ktoś Ty- ale pewnie się dowiem na NK.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Danusiu, bardzo dziekujemy!!!
    Tu niestety nie ma takich tradycyjnch paczkow...kupie w przyszlym tygodniu pod Sniezka.
    Mam nadzieje ze spokojnie i poczusiowato wam mija dzien!!!
    daj mi jeszcze kilka dni, sprawdze te rzeczy dla Adasia. Mialam teraz zagrypionych 2 facetow....nie wyrobilam sie
    kazdy na mnie patrzy...wlacznie z psem ;-)
    buziaki
    monika

    na marginesie...nasz kochany piesak mnie kocha...ze jest ze mna wszedzie...nawet w toalecie...ja na sedesie a on sie we mnie tymi slicznymi brazowymi oczami wpatruje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze Monisiu ...współczuję!,jak już facet choruje to w domu ciężko wytrzymać,wiem z opowiadań,bo u Nas same baby oprócz Adasia i Szymka, ale Ci Moi faceci to już inna bajka.
      Nie pali się Moniczko,jak będziesz miała kiedy okazję,to zerknij na ceny.
      Pozdrawiam Was serdecznie i tego zakochanego w Tobie też/tego z brązowymi ślepkami/

      Usuń
  8. Dziękuję za pączka, zyczę słodkiego dnia:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Danusia, ja dzisiaj już zjadłam 3 pączki, a teraz musiałam iść pochodzić na bieżni, bo przecież d...y nie uniosę. Ale Wam życzę słodkiego dnia :) Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ,Ty jak coś palniesz...
      Przynajmniej trochę mnie rozbawiłaś tym wpisem.
      Pozdrawiam Was cieplutko i słodziutko.

      Usuń
  10. Ale kiedy to szczera prawda :) Miło mi że chociaż na chwilę się uśmiechnęłaś :) Pozdrowienia od mamy :)KK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ Kasieńko...
      Buziole dla mamusi,Wróbelka Kochanego.

      Usuń
  11. No właśnie ....zapomniałam ,ze dziś tłusty czwartek ,obiecuje jutro nadrobie.....pozdrawiam Adasia i super mamę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha ,jutro będziesz pączki piec???...i jeść??Pozdrawiam słodziutko
      tłustoczwartkowo.

      Usuń
  12. Kochana Pani Danusiu bardzo panią podziwiam.Też mam córkę chorą na MPD.Ale chyba nie mam w sobie tyle siły.Pani jest dla mnie wzorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam Na Twoim blogu, popełniłam komentarz do posta "Refleksja" i gdzieś mi pofrunął-wszystko wypełniłam zgodnie z instrukcją ,a komentarz nie wskoczył - dlaczego?
      Zaglądaj do Nas częściej i daj mi instrukcję jak mam tam coś wpisać.
      Buziaki dla Majeczki.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Witam cie Danusiu jak tam u was?
    Pamiętam jak z Mężem i Córka i Synem zajadaliśmy pączki.
    Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Elu,byłam u Was na blogu i bardzo się cieszę z postępów terapii.
    Rozumiem ,że jest Wam ciężko,szczególnie jak są jakieś święta,tradycje a tu z daleka od kraju,na innym kontynencie.
    No to pączusie wirtualne Wam posyłam.
    http://www.paczekdlaciebie.pl/175298
    Przytulam Was do serca Kochani i słodziutko tłustoczwartkowo pozdrawiam.
    Buziaki dla Monisi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje ci Danusia
    na-pewno nadrobimy ten czas najgorsze były święta w grudniu.
    Ale postępy już widać.
    Pozdrawiam Adasia i Ciebie Kochana

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu, dziękuję za odwiedziny i za pączusia :) Zaraz minie tłusty czwartek. Czy Twój był tłusty? Bo mój był słodki pączkowo-czekoladowy. Spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUSTYNKO,tłusty nie był, słodki też nie za bardzo...ale ja nie mam zbyt wygórowanych oczekiwań,bo nigdy ich nie miałam...był po prostu
      standardzik.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za pączusia!Po dzisiejszym pączkowym dniu chyba się nie uniosę.Jutro dieta! Całuski dla całej rodziny!Słodkiej nocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justysiu chudzinko,po co Ci ta dieta?
      Akurat Ty możesz sobie pozwolić na pączki.
      Pozdrowienia dla Twojej gromadki i dla rodziców.

      Usuń
  19. Kochana Danusiu i Adasiu
    dziekuje Wam bardzo za pysznego paczusia !


    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
       (¨`·.·´¨)_♥
      _`·.(¨`·.·´¨)_♥
      ____`·.¸.·´___

    FRASZKA NA TŁUSTY CZWARTEK

    pączki jak mulatki
    w środku marmoladki
    musiałby na głowę upaść
    kto by nie chciał go schrupać

    folgujmy bracia mili
    to dla nas je zrobili
    słodkie pączki z lukrem
    kto woli niech je z cukrem

    otyłość nam nie grozi
    bo jeszcze jesteśmy młodzi
    to nic że tłuste kalorie
    kto głodny niech doje sobie

    może grzeszą obżarci
    ale nie w Tłuste Czwartki
    więc do słodkiego pączusia
    niech czeka czarna kawusia

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
       (¨`·.·´¨)_♥
      _`·.(¨`·.·´¨)_♥
      ____`·.¸.·´___

    Pozdrawiam serdecznie
    i zycze spokojnej nocy,
    oraz slodkich snow!
    Buziaczki i usciski
    od Halinki...ktora kocha kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOJA KOCHANA HALINKA.
      Dziękuję Skarbuniu.
      Dobrej Nocki i snów bajkowych .

      Usuń
  20. Nie odwiedziłem Was wczoraj bo mnie wirusy dopadły i muszę je "wyleżeć", ale dzisiaj Wam wpiszę (dla humoru) moją balladę... :)
    Ballada o Pączku


    Zakochał się raz pulchniutki Pączek
    w nadobnej pani, dla pięknych rączek
    co się dla niego pielęgnowały
    że co raz słodszy stawał się cały.

    I gdy jej usta z nim się spotkały
    to w nim kalorie aż buzowały -
    tak się formował, tak się w nich pieścił
    iż by się cały chętnie tam zmieścił.

    Pani azaliż albo pomimo
    Pączka darzyła również estymą
    - z jego powodu czuła się w glorii
    że powiększała zasób kalorii...

    że jej urosło tamto i owo,
    że krawiec weźmie miarę na nowo,
    że będą nowe potrzebne szatki
    i że pan Pączek słodki i gładki.

    Tak przybywały pani krągłości
    a wszystko w imię wielkiej miłości,
    aż w pewien czwartek nadeszła zmiana:
    już nie doczekał pan Pączek rana.

    Zżarła go miłość bez ograniczeń
    co bywa w sferze pobożnych życzeń
    - czy w tym szaleństwie jest tu metoda?
    Nie warto kochać z pomocą "głoda"! :)


    Czesław A.

    Życzę samych dobrych zdarzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Czesławie,dziękuję ,ballada piękna pełna refleksji i odniesienia do życia.
      Bardzo Mi przykro z powodu dolegliwości jakie Pana dopadły.
      Życzę szybkiego powrotu do zdrówka,dziękuję za miłe odwiedziny.
      Serdecznie pozdrawiam.Ukłony dla Małżonki.

      Usuń
    2. Aż wstyd się przyznać, ale to chyba o mnie... ;(

      Usuń
    3. No co Ty Oleńko?/?
      Co Ty tu wypisujesz?
      Raz w roku można sobie pozwolić na miłość bez ograniczeń - DO PĄCZKA rzecz jasna...
      A tak na marginesie kochanego ciała nigdy dość.

      Usuń
    4. Ale ja kocham pączki przez cały rok, a kilogramów przybywa...

      Usuń
  21. Witaj kochana..no,rzeczywiscie wczoraj mowiac,ze spotkamy sie na nk,zapomnialam sie podpisac::)ot,,gapa:)
    Danusiu nie bedzie mnie teraz kilka dni z powodu szkolenia ale jesli mi sie uda to chocaz na blog bede zagladac,bo tesknota za Wami wielka:)
    Jestescie kochani::)
    tule Was mocno do serduszka::)
    Buzialki dla Ciebie i Adasia:)
    Z zyczliwoscia :))
    Ola.

    OdpowiedzUsuń