niedziela, 27 stycznia 2013

....MIMO WSZYSTKO I NA PRZEKÓR LOSOWI...

Dzień za dniem biegnie za szybko, wskazówki zegara poganiają nas i chcąc nie chcąc musimy za nimi podążać. Choroba rozkłada mnie na dobre, Adaś też jakiś osowiały, lewe oczko strasznie ropieje. Gronkowiec szaleje, mam nadzieję, że miód Manuka da mu radę, ale to jeszcze potrwa.
Jak już wczoraj pisałam, zawsze jak mnie choróbsko dopada, nachodzą mnie jakieś refleksje nad życiem.
Dzisiaj też chodzą mi po głowie myśli "nieuczesane" i może podzielę się nimi z Wami, tak trochę w skondensowanej formie.

Zaprosiło mnie do stołu
szare
zwykłe życie
postawiło bladą filiżankę
z herbatą bez smaku
Pij... - powiada
podsuwając gorzki cukier
Pij... bo nie masz wyboru.
Czyżby...?
Pomyślałam
i wstałam od stołu.
Wróciłam po chwili
swój dzbanek przyniosłam
Pij... - powiadam - życie
To Ja
dokonuję wyboru!!!

Tak Moi Kochani, mimo, że czasem upadam, to zawsze próbuję skutecznie odbijać się od dna psychicznego i wyciągam SWÓJ dzbanek ze SWOIM życiem, bo to JA DOKONUJĘ WYBORU!!!
...mimo wszystko i na przekór wszystkiemu.....

9 komentarzy:

  1. Danusiu kochana, tyrknę do Ciebie pod koniec tygodnia. Teraz korzystaj z każdej wolnej chwili, odpoczywaj, ja to robię kiedy tylko mogę. Zabierz się za Siebie do porządku, proszę Cię. A to, że dokonujesz dobrych wyborów, wiemy o tym Wszyscy i oby tak dalej. To nie są tylko dobre wybory dla Adasia ale również dla Ciebie, córki, mamy, wnuka. Jesteś NIESAMOWITA wiesz??! Cieszę się, że Wasz blog jest tak wysoko w rankingu, że więcej osób będzie mogło poznać Waszą historię. :) A myślałaś, że nie dostanie żadnych głosów. :P Wszyscy Wam mocno kibicujemy. Buziaki z Katowic :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, fajnie by było ale...marne szanse...
      Dziękuję,że wierzycie we mnie, dziękuję za miłe słowa i poparcie.
      Buziaki dla Twoich kochanych brzdąców.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Będzie Dobrze Danusiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam za pozytywne myśli , zawsze to raźniej jak ma się wsparcie psychiczne od przyjaciół.
      Pozdrawiam Was i dużo zdrówka dla córuni i dzielnego syna.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kiniu dzięki za wsparcie psychiczne i ,że mnie odwiedzasz.
      Cieszę się ktoś jednak czyta te moje przemyślenia i Nasze Życie.

      Usuń
  4. Danuniu kochana.. chętnie usciskałabym Cię z całej siły.

    Śmiac mi się chciało z Oli - rozmawiałysmy w piatek, mówie jej, że ogromnie sie ciesze, że Twój blog jest na tak wysokim miejscu, ona na to, że się martwi czy na zawał z wrażenie nie padłaś, bo już godz. 13 a ty jeszcze nie dzwoniłaś:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz Aga , Ola trochę racji miała, normalnie jak to zobaczyłam to na chwilę zaniemówiłam.Po prostu mnie zatkało.
    Ale i tak uważam ,że Ty ...tzn.blog Francika powinien być na pierwszym miejscu, bo jest super.
    Obściskiwuję Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń