czwartek, 31 stycznia 2013

MOJA WYGRANA :)

Kochani mamy oficjalną informację, że nasz blog zakwalifikował się do kolejnego etapu. 471 głosów (14-ta pozycja wg liczby głosów na całe 4017 zgłoszonych blogów!!!). Pan Marek Kamiński będzie nas czytał i oceniał... Hurrraaaa!!!!!!!! :D
Dzisiejszy dzień był naprawdę szalony. W nocy znaleźliśmy się a 6 pozycji, ale ja już czułam się wygrana. To i tak byłby wynik znacznie powyżej moich oczekiwań. Przed 12 w południe otrzymałam przykrego SMS-a: "Jaki duet wzajemnej adoracji z panią Kossowską tworzycie? Wpisami litość wzbudzacie. :) :)" z telefonu 503695902. Nie znam tego numeru, ale właściciela być może...
Trzy minuty później ogłoszenie wyników i... 4. miejsce!!!! Aga na 8.!!! Zaskoczenie  i radość!!! Ogromna radość. Odżyłam momentalnie!!! Adaś też. Przez 2 dni się nie odzywał, żeby pod wpływem moich emocji przemówić Naprawdę! Powiedział "mama". I jeszcze większa radość!!!
Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale to wszystko dzięki Wam!!!! Dziękuję Kochani!!! :D
Cudowna jest świadomość, że mamy z Adasiem tylu niezawodnych Przyjaciół wokół siebie!!!


Adaś cieszy się z tak wysokiej pozycji w rankingu BLOG ROKU 2012


Aguś ogromne gratulacje. Tak się cieszę. :)

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ SERDECZNIE,ALE TO DZIĘKI WAM MOI KOCHANI "CZYTACZE"NASZEGO BLOGA.
      Mam prośbę do ANONIMOWYCH -podpisujcie się pod komentarzem, łatwiej Was odnaleźć i podziękować.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Gratulacje Danusiu!!A na tych "życzliwych" nie zwracaj uwagi. Niektórych ludzi boli to, że można uczciwie z kimś rywalizować. Zamiast tego sms'a ten ktos mógł zagłosować wcześniej na jakiś blog, przynajmniej by ktoś z tego skorzystał.
    POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ANIU DZIĘKUJĘ!!! Mówi się ,że "głupich nie sieją- sami się rodzą"Ja uważam ,że w takich konkursach powinna być zdrowa rywalizacja i my matki chorych dzieci powinniśmy się wspierać wzajemnie, a ja jestem realistką i wiem ,że blog Agi zasługuje na 1 miejsce,więc dlaczego nie mogę wyrazić tego co czuję...ale są ludzie i taborety...
      Pozdrawiam ANULKA i nocką wpadnę do Ciebie naumieć się czegoś od Ciebie.

      Usuń
    2. Nocką to Ty Kochana odpoczywaj. I nie szalej tak. Wiem, że spotkało Was wielkie szczęście, również się z niego bardzo cieszę, ale pamiętaj o zdrowiu swoim, bo musisz mieć siłę dla Adasia. A my już będziemy trzymać kciukalce za Was, tzn, za Ciebie i Agnieszkę, za Wasze blogi.
      Spokojnej nocki życzę, wypoczywaj i sił nabieraj Kochana:))

      Usuń
  3. Gratulacje! Ogromne gratulacje! Nie ma co się przejmować głupimi smsami...Jeśli ktoś nie ma odwagi powiedzieć Ci czegoś w twarz tzn, że wie, że nie ma racji tylko próbuje uprzykrzyć komuś życie od tak...o wiele więcej masz sojuszników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko SERDECZNE DZIĘKI , ale to wszystko dzięki Wam Kochani.
      Ten durnowaty SMS normalnie mnie zbulwersował- ja można być tak głupim i ograniczonym.
      Masz rację , mam wokół siebie tylu wspaniałych ludzi ,że wolę swoją uwagę Wam Kochani poświęcić.
      Jesteś Kochana .Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. trolle wszędzie są; olać takich i cieszyć się z tego, co jest :)
    PS. Danusiu, z tej radości i adrenaliny nie zapomnij o odpoczynku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KINIU uśmiałam sie do rozpuku z tych trolli.Ty to potrafisz rozładować sytuację jedną ciętą ripostą.
      Cieszę się , bardzo cieszę z tego osiągnięcia , bo było to dla Mnie nie lada wyzwanie ...a tu taki sukces.Ja już jestem wygrana ,że doświadczyłam tyle wsparcia i ciepłych słów od Was , co tu zaglądacie.
      Buziaki .

      Usuń
  5. gratuluje :)
    uslyszec slowo mama, zapewne nie ma nic piekniejszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko dziękuję, serdecznie.
      Dla mnie każde Adasia słowo ,które wypowie jest ogromną radością i masz rację ,że nie ma nic piękniejszego , jak usłyszeć słowo mama , od tak ciężko chorego dziecka.
      Buziaki Słoneczko. DZIĘKUJĘ!!!

      Usuń
  6. Brawo
    Jak tam u was ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Kochani.Jakoś próbujemy się poskładać do kupy i nie dać sie chorobie.
      Ściskam Was serdecznie i strasznie kibicuję Wam i Monisi.
      Pozdrawiam Twojego Super brata.

      Usuń
  7. Pani Kossowska jest dumna, że zna panią Wodzyńską-Czuchtę:)

    Ps. To od dzis jest nowe określenie na 'lubię, podziwiam, staram się brać przykład, chylę czoła przed'? Jeśli tak, to ja Cię bardzo ale to bardzo adoruję Danuto W-Cz;-)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a o mnie to już nikt nie wspomniał? że w tym roku sobie odpuściłam konkurs, to znaczy, że można mnie ot tak pomijać w tych adoracjach?
      Mówię stanowcze NIE!!!

      Usuń
    2. :D :D :D A Ty Dana SPAĆ!! ;)

      Usuń
    3. DZIEWCZYNY zakładam KLUB WZAJEMNEJ ADORACJI.
      Ja jako prezes, Aga vice-prezes,Kinia -sekretarz, dla reszty CZŁONKÓW też znajdzie się zaszczytne miejsce .
      ZAPRASZAMY...

      Usuń
    4. A ja jestem dumna, że Was znam!!!!- serdecznie pozdrawiam- zuzia.

      Usuń
    5. Zuzieńko Kochana ,dzięki za miłe słowa .
      Ja też sie cieszę,że trafiłaś do Nas , tylko Skarbie gdzie mam Cię znaleźć.Odwiedzaj Nas częściej -proszę.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. gratulacje :) wspaniałe wieści - nic nie zastąpi radości dziecka :)

    ja przyznam szczerze dopiero poznaję wiele blogów, właśnie dzięki temu konkursowi ;) m.in. Was ;) zostaję na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie masz pojęcia jak się cieszę ,że możemy się bliżej poznać...no i to są te moje małe i duże wygrane dzięki temu konkursowi .Poznaję nowych cudownych ludzi...więc zostań z Nami i zapraszam do Klubu Wzajemnej Adoracji

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mamo Antosi serdecznie dziękuję ,że trafiłaś do nas na blog.
      Wpadaj do Nas częściej .Zapraszam serdecznie i cieplutko Was pozdrawiam

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że musiałam usunąć powyższy komentarz Anonimowego, ale ten blog nie jest po to, by ktoś sobie robił darmową reklamę.

      Usuń
  11. z calego serca gratulacje dla Ciebie i Agi Danusiu!!!
    Buziaki, monika i chlopaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy
    ten blog nie jest po
    to, by ktoś sobie
    robił darmową
    reklamę to jest blog Kochanej Mamy która Pisze jak walczy o Syna
    Daniusiu napisałem to bo wiem jak walczysz o Adasia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się, że wraz z większą liczbą wejść na blog musimy pogodzić się z takimi kwiatkami, jak te reklamy i linki. Będziemy je oczywiście sukcesywnie usuwać, toż to dwa kliki, żaden problem ;) Chyba, że macie jakiś inny sprawdzony sposób na to...

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak się cieszę!
    A Ci wszechwiedzący, oceniający, są, jak widzę, na wielu blogach.
    Oby nigdy nie musieli przeżywać choroby najbliższych!
    Radość Adasia - bezcenna:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa ,tylko ten kto nie przeżył poważnej choroby najbliższych , nie zrozumie co czujemy i jak cierpimy.
      Dzięki Kochana Gdynianko ,że trafiłaś na Nasz blog,zapraszam częściej.
      Masz rację uśmiech Adasia -BEZCENNY, a wszechwiedzący są wszędzie ,ale nawet wrogom nie życzę takiego życia jak moje i wszystkie"dobre rady" daleko odbiegające od Naszych realiów, przyjmuję "na klatę"z przymrużeniem oka.
      Dzięki za miłe słowa.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Tak macie racie usuwać takie wpisy.
    Nas też oceniano
    ale jak by się zamienili z rodzicami którzy walczą o zdrowie dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki temu, że do mnie trafiłaś, ja trafiłam do Was :) Szkoda, że nie wcześniej, bo Adaś dostałby jeden głos więcej :) Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana , przez te Twoje gniazda , czy pączki ptysiowe,angielskie,wiedeńskie...czy jak je tam kto nazwie , ja całą noc nie spałam i rano musiałam choć parę sztuk zrobić .Nawet mi wyszły ...no wiadomo nie tak cudne jak Twoje ,ale mówię wszem i wobec -są łatwe w wykonaniu.
    Cieszę się ,że dzięki temu konkursowi BLOG ROKU poznaję tyle fajowych ,wspaniałych ludzi.
    Zapraszam do częstszych odwiedzin u Nas.Ja chętnie do Ciebie zaglądam , bo masz super pomysły kulinarne.
    Pozdrawiam i buziaki dla Hani

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze raz - w pełni zasłużenie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANIU,DZIĘKUJĘ !!!ALE NA TYM KONIEC...i tak czuję się wygraną i już...

      Usuń